Pagina's

zondag 4 maart 2012

2012 02 25 Streetlife: another 'over the top' solo

in dit blog: foto's en 2 filmpjes.


Op 22 maart spelen we in het filmhuis in Oosterbeek ter ere van een expositie (Ruminatio) van Els Crum.
Huub speelt dan een setje met mij als duo Elektor/Kollektor en met Hans de Leeuw speelt hij als duo Theremannen hun showact Theremania.


Ter voorbereiding hierop zijn we op zaterdag 22 feb 2012 bij elkaar gekomen voor een repetitie.
Ik had alleen maar mijn Monotron, Microsampler en Miniak bij me. Helemaal MMM dus.
Studio Die Swaere Noodt 
Dit is mijn setje Monotron, Miniak en Microsampler 
In dit filmpje zie je hoe Studio Die Swaere Noodt eruitziet. De gitaar die Huub misbruikt is onderdeel van de act Thermania die hij speelt met Hans de Leeuw.




Die avond een aantal leuke improvisaties opgenomen. Het nummer Streetlife heeft een heerlijke ' over the top'  solo als bewijs dat elke keyboardspeler graag gitaar wil spelen:)
Huub speelt op zijn Garagesynth.
Het filmpje zelf is op de weg terug naar huis genomen toen ik bijna thuis was. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten